Bloggarkiv

måndag, juni 04, 2007

Oh what a crappy day...

Varför ska det vara så skönt att sova?

Jag å liven snarkade för länge i morse, kom en halvtimme för sent till dagis, stressade hem å hämtade väskan som jag givetvis lyckats glömma. Hastade i väg mot bussen.. och missade den... SUCK... nåja jag kanske hinner med den nerifrån E14, knatade och halvsprang de 4 underbara kilometrarna i mina halvdana sandaler... hade runt 200 m kvar så ser man återigen bussjäveln fara.... GAAAHHH!!! Vände om hemåt och konstaterade vackert att sommarens första skavsår har uppenbarat sig.
Nog för att jag skulle börja träna men...

Ringde in på körskolan och ställde in lektionen, tanten började surra i att flytta fram min uppkörning..Hallå! Nej!!!! JAg har 3 lektioner innan nästa uppkörning, å jag KAN köra, det behövs inte skjutas upp nåt bara för att jag missar en lektion idag!!!! Nja, jag måste nog prata med din körlärare om det, jag hör av mig... GAAAAHHH IGEN!

Sjukt dålig start på dagen.

Inga kommentarer: