Bloggarkiv

torsdag, juli 05, 2007

träna bruden!!

jo jag behöver det, badly... Både kondition och styrka..

Var på dans förra helgen, på fröjdholmen, svettigt värre var det men kul som bara den faktiskt. Och vem visste att jag kunde bugga? Inte jag i alla fall, än en gång gick Helle in i rollen som någon annan och låtsades kunna bugga, god damn va ja kände mig vilsen mellan snurrarna men med ett leende på läpparna kommer man undan med ganska mycket hehe.. MEN den där konditionen behöver förbättras...FLÅS! Kom på att det är ganska rolig träning det där med dans, man får röra på sig samtidigt som man får kramas, helt ok...

Annars spenderas mycket tid på jobbet nu, jag och en kollega kom överrens att vissa av gamlingarna behöver bantas ner... 90 kilos karlar är inte roliga att tampas med även fast man får muskler... lätt att göra illa sig oxå..

Nu till mitt uppfrächningsprojekt, har klippt av mig håret å det är saaa gött! irriterar mig lite på att det är för rakt nertill men det får jag väl fixa nästa klippning.. Har även varit på en mindre shopping, men var nöjd över att jag, själv, kunde gå och handla kläder till MIG. Men nån bikini vart det inte, det får la bli nästa mål..

Nästa vecka kanske man får något att glädjas över, kan bli, hoppas, hoppas!!!

1 kommentar:

Johan Nilsson sa...

Lycka till med träningen! Jag hörde av din syster att Fröjdholm-dansen var rolig. Var det mycket folk? Jag älskar att dansa, men jag gillar inte när det är mycket folk. Blir så svårt med balansen... :(