Bloggarkiv

tisdag, oktober 10, 2006

Fastän man kliver upp i god tid så blir det ändå diskussioner alldeles innan vi ska iväg åsså blir vi sena.. Stressar iväg till dagis å springer sen ner på jobbet. Konditionen för denna procedur existerar inte kan jag lova, å energin finns absolut inte.

TACK min vän för en otroligt rolig och frigörande kväll i fredags. Visst misslyckades vi fatalt med vårt tänkta "en lugn kväll" men kändes som det behövdes lite liv ändå..

Idag har jag varit och tittat på när en sjukgymnast instruerade en blandning damer hur man beter sig på ett gym, spännande värre kan jag lova. Så nu e man fit for fight att börja träna då... Eller?
Ska fixa mitt körkortstillstånd så jag kan skriva in mig på en körskola så fort som möjligt. Har funderat på att ändra mig i fråga om körskola ändå. Kanske det är bättre att gå inne i stan så man blir mer van stadskörning, å då eventuellt kunna kombinera studierna med ett träningspass nån gång ibland eller bara få se lite människor.

Inga kommentarer: