Bloggarkiv

tisdag, februari 06, 2007

Kass bloggare

¨jamen hej!
Det var ju bara några månader sen.. å har nåt hänt? uuhh I dunno'?
jag är förkyld - igen.. fan 711:e gången på det här vintern..

Håller på att ta körkort, tror jag i alla fall. har som mål att ha kört klart lektioner alla lektioner i början av mars. Har köpt mig en bil nu, en slampröd familjebil med lite matt lack på sina ställen, just like me..

Kan återigen titulera mig arbetslös´, denna gången sen nyår, lever på mina besparingar och gör mitt yttersta för att göra körkortet så billigt som möjligt.. ( det där lät nästan som att jag skulle erbjuda min körlärare omoraliska tjänster men försäkrar att så inte är läget...)

Har varit ute och roat mig på diverse sätt, på mc-klubb me robin och lokalbefolkningen i höstas. På byfest/ after-ski i trettonhelgen. samt några turer med min vän i "stora" staden, bevarar kvällen i oktober länge i minnet, det var en genomtrevlig kväll förutom kebaben då.

Hade ju besök från Brighton så då blev det en utgång i fredas oxå. Det var en konstig mix av känslor under kvällen..vi var ju inte ute länge men ändå gick tiden riktigt segt. Attityder som visas är ju så spännande, brudar som är så extremlolliga å tittar snett fastän man står 3 meter bort å inte har den blekaste tanke på att röra sig i dennes riktning( hoppas att jag aldrig varit/är/kommer bli en sån) Hånande, självgoda män som "vet" att de kan få till det med vem de vill - just då blev det en sån turn off. Hade inte riktigt ork att ge svar på tal och ville inte ge mig in i nån diskussion. För första gången på länge hämtade jag med glädje ut jackorna ur garderoben. Är det så att jag börjar bli stor i sinnet äntligen?

Inga kommentarer: