Bloggarkiv

onsdag, mars 28, 2007

IKEA på månen

jo det fanns, i en dröm jag hade en natt för några veckor sen... å guess what? jag åkte buss dit.. frisk? njae, inget nytt i så fall..

Teorin är nu avklarad iaf, och halkbanan gick bra, imorrn får jag reda på uppkörningstid...

Pimplade lite vin på dagis årsmöte i fredas, käkade italiensk buffe å sjöng fräcka visor om alla föräldrar. Blev invald i styrelsen så nu får man skärpa sinnet lite. Valdes som ledamot först men avancerade sen till sekreterare igår på styrelsemötet, allt för att slippa kassörslasset....!

Betalade äckliga räkningar igår och insåg att det inte blev några nya vårskor den här månaden, eller färg till gillestugan...morrr...

Måste berömma Annas val av låtcitat i senaste bloggen, tänkvärt, vackert, känslosamt och ångestskapande...

På påsk blir det till att sitta ute i solen, dricka en bärs eller två å käka nån go picknick, bara ingen grillkorv...vad som helst men ingen korv..



Jag älskar de mina och ignorerar de andra.


förövrigt en kommentar från jobbet:(Arg gubbe säger)
-Men.. Du var väl onödigt lång du!
(jag) - Jo, det är inget jag kan göra nåt åt..
(han)- Men, hämta en såg eller nåt då!

2 kommentarer:

- sa...

Du e underbar, jag älskar dig min käre vän! Ja, jag är onykter men jag kom på att vi säger det för sällan. Det bör sägas. Tack för att du finns!!!

Johan Nilsson sa...

Vilken kommentar från gubben! Haha!