Bloggarkiv

tisdag, april 24, 2007

ja e en looser baby jag har inget körkort..

jag tror det var så den gick...

Med andra ord- kuggad på uppkörningen. Satans jävla skit!! Lärarna på trafikskolorna borde ges behörighet att kunna godkänna uppkörningar, varför ska nån sur gubbe från vägverket kallas in för att sitta som bödel. Det är ju trots allt körläraren som har sett utvecklingen hos eleven och vet när denne är lämplig att inneha ett körkort. När man är klar för uppkörning borde man rimligtvis vara redo för att få sitt körkort??

nänä man får väl lägga ut ytterligare nå tusenlappar för det där förbannade kortet.

Försöker boosta upp självkänslan med lite Justin men det är svårt idag.

Ryggen känns bättre idag i alla fall, flög av en galopperande/skenande häst i söndas, hade tur som klarade huvudet men landade lite skumt ändå. Fick lite blåmärken å skrubbsår på hakan coh höften men har inget riktigt minne av hur landningen gick till. Tappade andan för en stund men hade lyckligtvis inte långt hem till stallet å där stod hästen å väntade med polarna vid hagen. Orsaken till vansinnesfärden var en älg som varken jag eller min häst hade sett förrän det brakade till i buskarna när han sprang iväg.. Jaja, har ju inte farit av en häst sen jag var 14 typ, så det var väl dags igen..

gah, ska sätta mig å läsa Styrelseboken- en praktisk handbok för styrelsearbete i bolag, föreningar och stiftelser. Låter ruskigt spännande, right?

ikväll blir det house å sen gonatt, imorrn blir det men in trees å sen gonatt, vad skulle jag göra på kvällen om inte tv fanns? -möjligtvis nåt vettigare...


Inga kommentarer: