Bloggarkiv

onsdag, maj 09, 2007

misera-belle

livet är lustigt, och olustigt..

börjar hata bilkörning innan jag ens tagit körkort.. hittills har 15 000 jävla kronor gått upp i rök, å jag får fortfarande motorstopp.. blir seriöst fattig av det här..
Jag vill ha mitt körkort så jag kan åka vart jag vill, när jag vill, stanna hur länge jag vill utan att passa tåg eller busstider... Dessutom behöver jag inte ha någon med mig i bilen jämt och ständigt, som kollar på allt jag gör.

Mitt sinne är aningen svagt och fyllt till bristningsgränsen av frustration.
Det faktum att man har en trotsig treåring hemma som testar å testar å testar har ytterligare påverkat humöret. Just nu sitter hon och är blå och grön i ansiktet efter att ha målat sig med mammas akvarellkritor...

Otroligt skönt att komma in till stan och få koppla bort allt annat, umgås med den bästa av vänner och inte att förglömma hennes familj. Har inte skrattat så mycket på evigheter, det var guld värt och jag hoppas, hoppas, hoppas på en repris inom kort.

Puss på Anna, Älskar dig!

1 kommentar:

- sa...

Ja, frustrationen är en gemensam nämnare märker jag. En reprits ska nog gå att få till... Jag tror att vi båda behöver det!