Bloggarkiv

tisdag, augusti 07, 2007

Tänk om jag kunde få...

-köra ett spett eller två i arslet på vissa vikarier
- lugna nerverna nog för att palla nästa uppkörning
- hitta nåt stimulerande att pyssla med som ger energi


Uppdatering.
Har jobbat, ovanligt...
Var ledig i helgen, spenderade lördagen me ida å anna i moralens högborg, där trivdes jag ypperligt. drack öl, sunka pizza, drack bubbel, vart snygga å gick på marité en schwäng. Å tänk va farligt det kan va med kebab?!?

-Finns det ingen chans att du följer med mig hem?
-Nej
-Är det för jag är full?
-Nej
-Är jag för kort för dig.
-Nej
-Men du kan komma och bo hos mig
-??? Eh... kände för att sjunga DEEESPERADOOO men gjorde aldrig det..fan!


Men allt roligt har alltid ett slut... Söndagen var en trött, trött ,trött och varm dag..

2 kommentarer:

Johan Nilsson sa...

Hehe! "Köra upp ett spätt eller två..." Och ja, visst är det varmt. FÖR varmt!

Ta det kallt, tjejen! :P

- sa...

och varför sjöng du inte det för killen då? Han var ju lite väl på va?