Bloggarkiv

fredag, augusti 10, 2007

jobbarhelg

jo efter sol kommer.. jobb

har ont i armfästet, eller axeln kanske det heter? skyller allt på kornmjölsgröten jag stod och vispade imorse på jobbet, satans klumpar! Stod säkert där i tjugo minuter och vispade som en idiot. å ändå var det klumpar... En väldans skön dag ändå på jobbet fick jobba ett pass med ordinarie personal, inga vikarier!! wehee!! gamlingarna var lugna, vi var lugna och allt flöt såå bra...

Ska jobba helgen oxå, 12 timmar imorrn å 8 på söndag..

har kikat lite efter utbildningar de senaste dagarna men har inte hittat nåt som känns klockrent.
What to do??
-jobba

En vacker dag snart ska jag ta itu med mitt liv och ge det en skjuts i en bra riktning. håller bara på att ladda batterierna.

1 kommentar:

Johan Nilsson sa...

Det låter bra det, Helen! Om man inte vet vart man vill är det bäst att stå still och fundera. Dock är det bäst att pröva ta en väg om man inte vet vilken väg som är bäst att ta för att nå dit man vill. Men jag fattade på dig att du var osäker på vart du vill, och då är det bäst att stå still tills man vet det. Det är mina små tankar kring ämnet, i alla fall. :)