Bloggarkiv

söndag, augusti 19, 2007

kubb!

Skumt namn men roligt att spela

Igår var det kubbturnering på lortbacken, roooligt var det. Syster ska ha många stilpoäng för alla hennes försök att rädda sina kubbar.. jag känner lite i låren efter mina oo så vackra "balettposer" balansen var svårfunnen.. Otroligt skoj att kusinerna va me och spelade.
En intensiv glad kväll med många skratt och många kort tagna. Paparazzi? jag? neehh jag bara lyste upp för kubbarna...
Och vem säger att man behöver täcke när det finns bäddmadrass?

tack syster för en skojig kväll!

2 kommentarer:

Johan Nilsson sa...

Jag har aldrig spelat kubb. Skulle vara skoj att prova nån gång? Vad går det ut på och hur gör man?

- sa...

jag är hemma från min semester, med världens värsta förkylning dock... vill ha en bubbel!!!!