Bloggarkiv

fredag, september 07, 2007

slöa jävel

jo ja känner mig slö.. har blivit så otroligt morgontrött på sistone, helt sjukt.
har inte skrivit på så länge så ja vet inte va jag ska idas plita ner..

Har som vanligt jobbat, har fortfarande 100% och väntar med spänning på att se om jag får stanna även oktober.. Har börjat se mig om efter andra möjligheter, utbildningar eller jobb. plugga till sjuksyrra eller sätta mig på nummeupplysningen? men det känns lite trist om jag skulle lämna "mina" tanter och gubbar.
favoritkommentaren från den här veckan:
(boende)- tror du jag kanske ska skjuta en dära älgen (pekar på mig)
(jag)- Men, jag är väl ingen älg?
(boende)- jo det ser nog så ut....
tack för den... nog för jag har långa ben men...

Har varit på älgtjoa i Kälen med syster mamma och svärmor. det var oxå skoj, skumma konversationer och dansande med ung som gammal. släkten är värst eller va säger man?

Även dagislivet har kommit igång ordentligt, möten protokollskrivningar och nya fröknar. Men det går ganska bra, men tänk om man fick för sig att renskriva protokollen direkt efter mötet så man hade det ur världen sen...

Var på farbror Stigs begravning i onsdags, det var en ganska snabb men fin ceremoni och som tur var följde pappa med mig. Skönt att få vara med, när jag inte var med på Gerds.. nu passade jag på att säga hejdå till dem båda.


Börjat planera in min minisemester till göteborg, den kommer att bli av i oktober men inget datum spikat.

Inga kommentarer: