Bloggarkiv

fredag, september 14, 2007

Damn I'm good!!

Egot har talat... Klarade uppkörningen i måndas!! Äntligen! så efterlängtat men ännu känns det lite skumt att sitta ensam i bilen, men samtidigt grymt skönt! Jag tar mig fram på egen hand på eget ansvar när jag vill och vart jag vill.. så länge soppapengarna räcker..hehe Poppar, skrålar och masar mig efter långtradare...

Kommer att jobba mkt kvällar i oktober.. fredagkvällar och söndagmornar är inbokade så man kan ju glömma lördagsfirande. Så blir det när man får plocka turerna som är över... LÄNGTAR efter Göteborg nu.. shopping storstad och anonymitet.. åsså ida förstås..

Imorrn ska ja fara in till en anna och dricka kaffe, sen på kvällningen blir det visst fest i vita huset, spännande värre.. Ska nog styra upp en barnvakt, har en känsla av att det kan bli högljutt..?

Inga kommentarer: